Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv náboženské spirituality klienta na sociální fungování
Mlezivová, Kateřina ; Kaňák, Jan (vedoucí práce) ; Stretti, Sylvie (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Vliv náboženské spirituality klienta na jeho sociální fungování." Tato práce je zaměřena na to, zda osoby bez domova vnímají vliv spirituality na jejich sociální fungování. Teoretická část se věnuje pomu spirituality, jeho dělení je dále specifikováno na křesťanskou spiritualitu a vnímání jejího vlivu na sociální fungování. Cílem je odpovědět na výzkumnou otázku: "Jak vnímají vliv spirituality osoby bez přístřeší navštěvující setkání Komunity na jejich sociální fungování?" Klíčová slova: Spiritualita, osoby bez přístřeší, sociální fungování, sociální
Cesta k autorskému vyjádření v sociálně-divadelním projektu
Šupová, Barbora ; HANČIL, Jan (vedoucí práce) ; ČUNDERLE, Michal (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza vývoje a představení autorské inscenace Co čumíš?!, v níž autoři spolupracovali s ženami bez domova. V ní bude zohledněn terapeutický a sociální aspekt projektu, autorský přístup tvůrců, specifika umělecké výpovědi a teoretické ukotvení uměleckého tvaru.
Genderové aspekty v bezdomovectví
Stuiberová, Vendula ; Kaňák, Jan (vedoucí práce) ; Stretti, Sylvie (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Genderové aspekty v bezdomovectví" je o mužích a ženách bez domova. Bakalářská práce je zaměřena na to, jak ženy a muži bez domova vnímají rozdílně svou situaci. Teoretická část pojednává o problematice bezdomovectví, jeho historii, rozdělení, genderové aspekty. Dále vysvětluje pojem genderu, sociálního vnímání a genderové stereotypy ve společnosti a v bezdomovectví. Cílem mého výzkumu je odpovědět na základní výzkumnou otázku "Jak ženy a muži bez domova rozdílně vnímají svou situaci a to s ohledem na jejich gender?". Klíčová slova Bezdomovectví, gender, stereotypy, osoba bez přístřeší, sociální vnímání, genderové rozdíly
Preferenční postoje dětí k vzhledu pedagoga
ŠULCOVÁ, Jitka
Vzhled učitele je základním stavebním kamenem pro získání důvěry dětí. Přináší první bezprostřední informaci o osobě učitele, ale sehrává významnou roli i po té, kdy se dítě seznámí s kvalitami učitelovy osobnosti. Cílem této práce bylo zjistit preferenční postoje předškolních dětí ke vzhledu pedagoga, zejména pak odhalit vzhledové kategorie, kterým děti přikládají důležitost (ať již v pozitivním či negativním smyslu), které ignorují a jak svůj výběr vysvětlují. Teoretická část práce charakterizuje dítě předškolního věku, zabývá se zrakovým a sociálním vnímáním, osobností člověka a sebepojetím. Metodologická část vymezuje základní pojmy, které se k dané problematice vztahují (jako je kvalitativní výzkum, zakotvená teorie, metoda rozhovoru). V praktické části provedené metodou kvalitativního výzkumu byly reprezentativní skupině dětí opakovaně předkládány sety černobílých a barevných fotografií figurantek (portréty i celé postavy potenciálních učitelek mateřských škol) a výsledky pozitivního i negativního výběru a jeho důvody byly zaznamenány a graficky zpracovány. Z analýz výpovědí vyplývá, že celkový vzhled figurantek ani barva oděvu nehraje při volbě významnou roli. V prvotní volbě respondenti přikládají největší pozornost vlasům figurantek. Preferují upravené blond vlasy (zejména stažené do ohonu) zatímco extravagance (atypický střih či barva) je odrazuje. Zároveň je patrné zaměření na detaily (tvar náušnic či brýlí, způsob uvázání šátku, potisk trička atd.), které značnou měrou ovlivňuje výběr.
Podklady pro inovaci prezentace FM VŠE na Gaudeamus 2010
Průšová, Barbora ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Tato práce se zabývá přípravou podkladů pro inovaci prezentace Fakulty managementu v rámci evropského veletrhu pomaturitního a celoživotního vzdělávání Gaudeamus v roce 2010. Teoretická část objasňuje zákonitosti smyslového a sociálního vnímání reklamy a úlohu veletrhů v marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na rozbor současného způsobu prezentace Fakulty managementu na veletrhu Gaudeamus a návrh opatření, jež přispějí ke zvýšení účinnosti prezentace na tomto veletrhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.